Η ANiMA κατέχει ηγετική θέση στους 3D Printers και στο 3D Design Software, όπου δραστηριοποιείται από το 1991. Είναι ενεργή στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου αλλά και της υπόλοιπης Ευρώπης, αντιπροσωπεύοντας κορυφαίες εταιρίες παγκοσμίως. Στην ANiMA πιστεύουμε ότι οι αποφάσεις πρέπει να στηρίζονται σε δεδομένα. Η διεύθυνση οικονομικών της εταιρίας παίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό.
Η θέση
Οι κύριες αρμοδιότητες του βοηθού Οικονομικών και Λογιστικών Υπηρεσιών περιλαμβάνουν:
Προφίλ υποψηφίου
Η ιδανική υποψήφια έχει τουλάχιστον 3 έτη προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση, μαθηματική σκέψη, και είναι μεθοδική και οργανωτική. Πτυχίο ΑΕΙ / ΤΕΙ και καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας είναι απαραίτητα. Εξοικείωση με τεχνολογίες πληροφορικής και ERP προγράμματα είναι σημαντικό προσόν. (Το θηλυκό γένος χρησιμοποιείται χάριν πολιτικής ορθότητας. Οι κύριοι με τα ζητούμενα χαρακτηριστικά είναι ιδιαίτερα ευπρόσδεκτοι).
Απαραίτητα προσόντα
Η ANiMA προσφέρει
Οι ενδιαφερόμενες/οι παρακαλούνται να στείλουν το βιογραφικό τους στη διεύθυνση career@anima.gr με την ένδειξη ‘Acc-Fin-2407’.
Disclaimer: ANiMA collects and processes personal data under GDPR. We will use the information provided within your job application for recruitment purposes only and will not share these with any third parties. Our standard practice is to keep your resume in our database for future reference. If you object and want your resume deleted after evaluation for this job please notify us at career@anima.gr.